Lunch - kletsallad

 
 
Jag älskar sallader oavsett vad det är för typ. Men min absoluta favorit är ändå kletsallad. Testade denna för ca två år sedan och blev verkligen förälskad. Gör den dock inte speciellt ofta, men när jag väl gör den - mmmmh! 
 
Vanligtvis gör jag den med tonfisk, men denna gång blev det med kyckling och lika gott var det! Ni ska få recept inom en snar framtid. Den tar i alla fall inte lång tid att göra i ordning och är helt perfekt efter träning, när man ska iväg eller liknande.
 
__________________________________________
 
Det har varit lite segt med uppdateringen den senaste månaden, typ. Men det beror helt och hållet på jobbet. Har jobbat nästan varje dag och när jag kommer hem är jag så trött att jag inte har någon motivation till någonting.
 
Träningen har legat i botten sedan jag började. Men det beror endast på att öppettiderna där är så dåliga (7-21.30). Så hinner sällan träna före jobbet eller efter. Men ska säga upp det så fort jag får tid så ska jag testa fitness24seven istället. Har två stycken som ligger nära (en vid jobbet och en två hållplatser från mig). Så förhoppningsvis blir det bätttre! Då kommer även kosten att bli ännu bättre och motiviationen kommer att komma igång - och det medför även att bloggen kommer igång.
 
Har i alla fall lite bilder på lager från i somras som väntas på att fixas i ordning och sedan dyka upp här. Har även lite frukostar och luncher som också ska komma upp här. Så inom den närmsta tiden kommer det komma upp väldigt mycket matbilder och inlägg.
 
Men vad kommer att hända den närmsta tiden? Jo, ska iväg till Ullared med några tjejkompisar nu på tisdag, längtar! Där kommer jag bl.a. att köpa lite nya träningskläder så att det blir ännu roligare att komma igång. Sen på fredag samma vecka väntas bio-, restaurang- och hotellbesök med Emilia. Ledig från jobbet den helgen så då blir det att njuta fullt ut! Ska bli så mysigt. Då kommer jag givetvis ta med mig kameran och fota, så det blir lite roligare att kika in här.
 
Och till sist - hoppas att ni har haft det bra! För även om jobbet har tagit upp 90 % av mitt liv, så mår jag så bra. Det har gjort att jag verkligen uppskattar mina lediga dagar ännu mer. Så, ha det fortsatt fint så hörs vi snart igen med ytterligare ett matinlägg - troligtvis frukost! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback