Kamera...

 
... tårta. På min student har jag beställt en kameratårta. Så för någon helg sedan blev det lite övning, men även om jag inte är någon tårtexpert så tycker jag att denna blev väldigt bra! Väldigt bra för att vara första gången och amatör. Innuti är det sockerkaksbotten, blåbär, hallon och marzánkräm. Det svarta är mandelmassa och texten är gjord med kristyr. 
 
Förövrigt är det tre veckor kvar tills jag tar studenten! Arh, kan inte förstå att jag faktiskt tar studenten detta år. Är så taggad!

Kommentarer
Postat av: Hanna Westman

Åh, riktig nice :D

Svar: Tack så mycket! :D
Julia Möllgård

2015-05-13 @ 17:48:21
URL: http://hannawestman.blogg.se/
Postat av: Elin Gåhlin

Super snyggt haha! Hade jag försökt hade det nog blivit en svart berg istället;)

Svar: Tack så mycket! :) Nejdå, det tror jag inte! Faktiskt ganska lätt att göra ;)
Julia Möllgård

2015-05-13 @ 18:55:28
URL: http://elingahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback