Havresmoothie

 
 
Häromdagen "drack" jag denna goda smoothie! Fast den blev så pass tjock att jag var tungen att äta den med sked, men vad gör det när den var huuur god som helst?
 
Ingredienser:
0,5 dl havregryn
3 msk kokos
1,5 dl frysta bär
0,5-1 dl yoghurt
 
Och så mixar man ihop allting! Vill man ha den lösare, så att man slipper äta den med sked, så tar man bara i mer yoghurt. Men den var mättande, så jag klarade mig fram till lunch. Smoothie är verkligen en perfekt start på morgonen när man har bråttom till skolan. Och hinner man inte dricka den hemma så är den ju perfekt att ta med till skolan istället.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh den ser ju otroligt god ut!

Svar: Den var väldigt god! Perfekt till mellanmål, frukost, kvällsmat eller liknande! :)
Julia Möllgård

2014-11-25 @ 11:31:27
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se
Postat av: felicia

Ser god ut :)

2014-11-25 @ 17:47:37
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback