21/3 - Frukost

Polarkaka med leverpastej och smörgåsgurka || Yoghurt med smak av mango
 
Detta blev min frukost i morse, var inte ett dugg hungrig men lite fick jag i mig i alla fall. Visste nämligen inte om jag skulle äta i bamba eller inte, även om det blev så också. 
----------------------------------------------------------------------------------
Nu håller jag på att skriva ner en vägbeskrivning till min kompis som jag ska hämta innan hoppträningen. Vill inte åka fel igen som jag gjorde i måndags och speciellt inte nu när jag måste passa två tider, hehe. Men det är väl sådant här man får ta när man är ny bilist. Lär mig nog ganska snart vägar osv. Är i alla fall supertaggad inför kvällens hoppträning! Känns som om det var evigheter sedan sist (vilket det också var. Om jag inte minns fel så var det i januari). Så detta blir najs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback