Lunch - Tonfisksallad

 
 
Detta blev min lunch idag. Så himla enkel att göra och det krävs endast några få ingredienser. Vilket passade alldeles utmärkt idag då jag och min syster kom hem till Göteborg igår och inte har så mycket mat här hemma. Jag valde att ha tonfisk i min, då det var det som redan fanns här. Men såklart kan man välja själv! Riktigt mättande var det så nu behöver jag inte äta på ett bra tag. 
 
Jag skulle vilja fixa mitt hår idag igen (gjorde det igår kväll), men vi får se hur det blir med det! Enligt paketet så ska håret vara otvättat, och jag tvättade det igår? Spelar det någon roll? Vi får se hur det blir i alla fall! Något jag vet att jag måste göra är att diska, mindre roligt dock...

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2014-07-14 @ 15:34:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback