Mat och allmänt prat

Hade inte ätit något igår innan vi åkte till Allum, men hade lite tid över i stan innan vi blev upphämtade. Köpte då Brämhults Hallonadoch en plocksallad. Väl i Allum köpte jag vindruvor och clementin hade jag med mig hemifrån. Gott och nyttigt! Perfekt att ha som snacks. 
När vi kom hem från Partille/Allum, så gick jag på vegetarisk buffé med släkt och familj. Mys! Det mesta var väldigt gott, medans en del inte alls var något för mig. Brödet i bakgrunden var något som var förjäkla gott!

Idag däremot ska jag försöka äta någorlunda okej. Frukost, lunch, middag. Vilket jag inte gjort de senaste dagarna. Och om vi bortser från maten så ska jag försöka (!!) läsa lite körkortsteori, städa lite smått i rummet samt åka ner till stan för att köpa en present till pappa och sedan titta på en sjukt snygg jacka som jag såg igår lite snabbt. Ska även försöka rensa bland mina bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback