Efter-träningen-måltid

Ridningen idag gick också väldigt bra! Hade Treasure precis som förra gången. Dock var han väldigt spänd och tittig idag. Ibland fick jag honom fint, men sen spände han sig igen. Lite tråkigt. Men fin form fick jag på honom även idag. Älskar den hästen! ♥

I alla fall. Efter ridningen käkade jag detta, bilderna ovanför, samt en Naturdiet shake. Lagom som kvällsmat/efter-träningen-mat. Och jag blev förvånad över hur god shaken var! Choklad tog jag och den var god som satan. Så det kommer köpas igen! Banan måste ändå vara det bästa att äta efter träning. Så mättande.
Annat jag har ätit idag; mackor till frukost. Fisk, potatis, sallad och skaldjurssås till lunch. Allevobar innan träningen, eftersom jag har mycket att göra. Brukar vanligvis ersätta en måltid med en bar. Dock inte idag. Så det är bra det. Nu ska jag sätta mig med lite digitaldesign-skapande och senare väntas IDOL. Älskar att alla jag gillar faktiskt har gått vidare, nöjd eller vadå? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback