Diet


Köpte med mig en Naturdiets shake igår efter gymmet, med smak av jordgubb. Tänkt att den skulle vara nästan lika god som chokladen, men den var lååångt ifrån god. Klarade att dricka hälften innan jag fick kvälvningar och fick slänga den. Lite synd. Men den som inte provar, får aldrig veta. Så nu vet jag att jag inte ska köpa den någon mer gång. Så även om det bara blev drygt halva så var det min middag idag. Är det någon av er som har testat nutrillette/naturidiet/modifast eller liknande och kan rekomendera? Skulle vara toppen! För dessa är perfekta när man inte hinner äta ordentligt. 
Juicen var betydligt mycket godare! Lemonad med smak av passionsfrukt. Även om den innehåller socker så dricker jag den. För skulla jag undvika juice, ja, då skulle mitt liv vara över. Nu dricker jag inte denna så ofta, utan endast BRAVO-juice ifall det skulle vara så. Men ibland får man ta och unna sig lite sånt här. Eller hur? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback