Resultatet så här långt

Jag har ju skrivit en hel del om hur och vad jag ska göra för att nå mitt mål. Men jag har inte skrivit något om hur det faktiskt har gått. Så därför tänkte jag berätta lite nu om lite om hur det har gått samt vad jag ska göra osv. Om ni förstår vad jag menar.
Än så länge har jag tyvärr inte mätt min midja eller liknande som jag skrev om i detta inlägg. Men jag har i alla fall vägt mig två gånger. Men glömde tyvärr väga mig i början, men gissade ungefär hur mycket det var. När jag såg resultatet imorse så blev jag väldigt glad samtidigt som jag blev lite chockad. Trodde inte att det skulle vara så "mycket". Mycket är det inte, men mer än vad jag faktiskt trodde. Jag har faktiskt tappat -2,8kg, och det är jag riktigt glad för. För då vet jag att jag faktiskt gör någonting rätt. Kosten sitter och träningen sitter. Gladigladglad! Och detta gör att jag vill kämpa ännu mer. PEPPAD! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

På hur lång tid har du gått ner de? :)

Svar: Ungefär 1,5 månad! :)
Julia Möllgård

2013-12-01 @ 23:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback