Mat, träning & foto

 
Sitter just nu och käkar lite, det som ni ser på bilden ovan. Perfekt mat och så himla gott! Älskar't. Har även bytt om till träningskläder, trots att det är drygt två timmar kvar innan jag ska träna. Men ska göra lite saker först. Bla. gå till körskolan för att fråga en sak. Därefter tar jag bussen några hållplatser för att utföra min planering ang. rörelsebilderna. Hoppas att det blir som jag har tänkt mig, för då blir lilla jag glad. 
Borde egentligen vara hemma och plugga inför imorgon, men vi låtsas som att det inte existerar. Okej? Jag tycker ändå att jag har skrivit en hyfsad bra recension för att ha ca 100 sidor kvar att läsa i boken.

Kommentarer
Postat av: Erika Lauri

Gott det såg ut!

2013-11-12 @ 16:23:42
URL: http://erikalauri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback