Mat, vad annars?

 
Frukosten jag åt imorse. Yoghurt med banan och kokos samt ett glas med C-vitamin. Helt okej, även om jag dessvärre blev hungrig rätt så fort efteråt. Annat jag ätit idag är allévo bar och en naturdiet shake/smoothie. Riktigt god! När jag kom hem så blev det även lite pasta med skink och ostsås. 
Nu håller jag på att fixa med bilderna, radera från kameran innan jag för över till datorn. Då jag tagit lite för många bilder i RAW. format. Oups! Men när jag är färdig med det så kommer det såklart upp bilder på det med. Ni får ha en fortsatt fin onsdag, för det ska jag :)

Kommentarer
Postat av: felicia

gott!

2013-12-05 @ 16:07:18
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback