Dagens frukost & middag

Frukost: Vaniljyoghurt med branflakes, kanel och hallon.
Middag: Spagetti med köttfärssås och ost.

Dagens frukost och middag. Riktigt gott må jag säga! Eftersom jag äter lunch i skolan, så blir det ingen bild på det. Dessutom är det inget att se. För hur många har en fin skolmat? Hahah. Och för er som inte vet, så ÄLSKAR jag kanel. Inte som cinnamon challage, värsta jag gjort. Men gud så gott det är till yoghurt, kesella, smoothies osv. Love!
 
Idag är det dessutom dans! HAPPY! Längtat som en galning, så ska bli riktigtriktigt roligt att börja. Vi har även bytt lokal, så det ska vara lite större och även finare. Såklart att jag saknar denna andra, för där har jag ändå varit sedan jag var 4 år. Så det sved allt i hjärtat när den skulle rivas, man har ju liksom vuxit upp där! Menmen, det ska bli mysigt med en ny lokal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback