Mitt mål till sommaren -13

Mitt mål till sommaren, än så länge, är att förlora minst 5cm från både lår och mage. Jag ska träna upp mina armar och få lite synligare muskler och även träna ryggen och även få lite muskler där. Jag ska hårdträna fram tills sommarlovet börjar. Vilket är drygt 8 veckor kvar. Min diet ska även bli bättre och jag ska vara stenhård med vad jag äter. Inget godis, ingen läsk, chips, kakor osv. Sånt som innehåller mycket socker, undantag från juice då jag faktiskt inte kan hålla mig borta från det, ska försvinna från min diet. Jag ska börja käka mer grönsaker och helst av allt äta sallad till varje måltid. Dock lite svårt hemma, men i skolan äter jag det alltid. Ska jag lyckas med tappa ca 5cm runt mage och runt lår så ska jag börja hårdträna nu, nu, nu! 
Denna vecka har det varit dåligt med träning, så nu till veckan ska jag börja och fortsätta. Gym ca 3 gånger i veckan, dans samt ridning 1 gång i veckan. Även två hoppträningar ska in! Dessutom kommer jag göra lite hemmaövningar varje dag. Fokusera på en kroppsdel en dag och en annan en annan dag osv. Nu ska jag klara det här! 
Är ni med och hejar på mig? Såklart ska jag fortsätta med att uppdatera er så att ni får följa med på min resa. Även under och efter sommaren ska jag fokusera på träning. Ingenting ska spåra ut och jag ska hålla strikta regler. Men vad jag ska hålla mig till i sommar får jag prata om när det närmar sig. Nu ska jag fokusera på detta jag har skrivit. Och nå mitt mål. Är ni med mig? 
Inspiration från We♥it

Kommentarer
Postat av: anonym ;) du vet vem

JAG ÄR MED DIG. :)

Svar: TOPPEN! :D
Julia Möllgård

2013-06-27 @ 20:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback