Wörk

Hej på er! Allt bra med er?
 
Vill verkligen uppdatera er dagligen om vad som händer i mitt liv. Men varje dag är jag så trött att jag inte orkar göra någonting. Jobbet tar verkligen kål på mig. Sedan förra veckan har jag jobbat varje dag (mellan 3-8h). Men i lördags var jag ledig och jobbar idag 15-00, likså imorgon och på fredag är jag ledig. Så det är gött ändå. Får ju ändå tänka på att jag faktiskt gillar mitt jobb + att jag kommer få min första lön snart. Så underbart!
 
Ska i alla fall försöka att, imorgon eller på lördag, åka och köpa vit målarfärg. Är nämligen så sugen på att göra en photoshoot med någon eller på mig själv där vit målarfärg ingår + att fotograferingen ska ske ute i skogen. Får se ifall jag hittar någon som vill ställa upp! Har en idé i huvudet nämligen, så hoppas på att jag kan få förverkliga den inom en snar framtid.
 
Hur som haver, så flyter livet på ändå. Trivs som fisken i vattnet på jobbet, lever livet, har äntligen kommit igång med träningen igen och bara slappar. Precis som det ska vara. Känns dock ibland som om jag är på jobbet mer än vad jag är hemma - men det beror helt enkelt på att det är sammanlagt 1,5h restid tur och retur, haha.
 
Något i denna stil. Inspiration från Panda da Panda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback