Två jobbiga träningspass

Från igår // Selfie efter gymmet // Nytestande av drickkvarg
 
Har börjat återfå motivationen till träningen igen - äntligen! Men jag tror jag vet anledningen till varför den dalade, men det känns mycket bättre nu när jag tränar själv. I vilket fall, igår blev det ett svettigt och brännande biceps/triceps-pass och idag ett riktigt svettigt benpass. Kommer dock inte riktigt ihåg vad det var jag tränade, heheh. Men vet i alla fall att jag höjde en hel del vikter och det känns i armarna. Längesedan jag kände en sådan skön träningsvärk i armarna. Hoppas att jag får en lika skön träningsvärk även i benen imorgon.
 
Nu sitter jag här med en skål yoghurt med lite branflakes i. Ska fortsätta att titta på min nya favoritserie Arrow innan jag ska hoppa in i duschen och sedan lägga mig. Har förresten fått tillbaka min dator nu. Så skönt att ha en helt fungerande dator igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback