Skagen del II: bussresa & grenen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
foto: julia möllgård (jag)
utrustning: nikon d90 + nikkor 18-105mm f/3.5-4.5
bussresa & grenen
 
Efter en tre timmars lång båtresa skulle bussen hämta upp oss vid terminalen, men tydligen hade de glömt av vår beställning så vi stod i ca 30-40 min innan bussen kom. Och då väntade en 40-45 minuter lång tur in till Skagen och Grenen. Tyvärr började det ösregna när vi var halvvägs till Grenen (video kommer att komma!) så det var väldigt synd det. Och vågorna slog inte heller upp så mycket som jag hade hoppats. Men nu har jag varit där i alla fall. 
 
Tror det kommer att komma upp 4 stycken delar till med bilder och sedan ett inlägg med filmen. Ska försöka påbörja den på söndag! :)

Kommentarer
Postat av: You know who

Älskar dina bilder!

Svar: Tack, vad glad jag blir! :D
Julia Möllgård

2015-05-27 @ 20:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback