Prom through my phone

 
Igår var det bal. Min alldeles egen bal. Helt sjukt vad fort tiden har gått. Minns när jag i ettan längtade till studentbalen och tyckte att det var länge kvar. Igår skedde det och det var nog en av de bästa kvällarna jag varit med om. Att få klä upp sig, fixa håret, sminka sig och bara vara helt underbart fin. Det var glädje det. Och att se alla andra lika uppklädda. Hade det inte varit att jag lagt väldigt mycket tid på sminkningen så hade jag fällt en tår.
 
En fördrink på Clarion Hotel Posts balkong och sedan en trerättersmiddag inne i de fina lokalerna slutade med lite efterfest Trädgårn'. Det går verkligen inte att förklara i ord hur underbart allting var. Men jag kan säga en sak, när de spelade upp videon med hälsningar från lärare, då insåg jag att det inte är långt kvar. Och balen var också ett tecken på att jag snart inte kommer gå kvar på Munkebäck. Det är sorgligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback