Proteingröt

 
 
 
Gjorde proteingröt för ett tag sedan. Dessvärre var det inte så gott med proteinpulver med smak av annans, så förhoppningsvis är det godare med någon annan smak! Med det var väääldigt gott att äta havregrynsgröt tillsammans med päron, banan och mjölk - så det kommer att ätas fler gånger. 
 
Har dessvärre inga andra bilder på lager, än massa mat-bilder! Så hoppas att ni står ut med det. Nu börjar det bli fint väder ute, så ifall det håller i sig så kanske jag går ut och fotar lite i helgen. Men ska försöka att bli bättre på det här med bloggning, det är bara det att jag har hamant i en svacka för tillfället.

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-03-04 @ 21:33:59
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: FITNESSBYERICA

Tack för en jättebra svar på min blogg! :)
Jag undrar även om den har en minneskortslucka? Eller använder man sladden för att föra över bilder? :)

Superfin blogg du har, kram

2015-04-04 @ 10:12:46
URL: http://fitnessbyerica.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback