Sean Banan

 
 
 
 
foto: julia möllgård (jag)
utrustning: nikon d90 + nikkor 18-105mm f/3.5-4.5
sean banan, volvo ocean race
 
Förra veckan var det final i Volvo ocean race i Göteborg och såklart var det artister där som spelade. Bl.a. Sean Banan, Petter och Loreen (de var de enda jag var och såg, annars spelade också Miriam Bryant, Eric Saade och Pernilla Andersson). I vilket fall, så var det en av dagarna som jag tog med min bror för att se Sean Banan och även om jag inte tycker om honom som artist - så är han jäkligt inspirerande. Speciellt för unga barn, såklart. Så det ska han ha mycket cred för! 
 
Menmen, det kommer att komma upp fler inlägg med massa roliga bilder. Även om jag inte fotat jättemycket det senaste så har jag ändå en hel del bilder. Har gjort så himla mycket roligt. Hopptävling på Åby, Loreen, Petter, Trädgårdsföreningen, min systers avslutningsmiddag, min kompis bal + student, mysfika på Näset och lite mat. Så ska försöka få upp dessa bilder även om jag inte har något photoshop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback