Frukost - scrambled egg sandwich

 
 
 
Scrambled egg sandwich blev det till frukost idag. Det är egentligen inte äggröra, utan kokade ägg som jag sedan mosat ihop med lite smör. Supergott! 
 
Planerna för idag är att försöka ta tag i lite plugg och förhoppningsvis bli klar med något. Två prov och ett förhör väntas nu i veckan så det är bara att ta tag i det. Dock är motivationen i botten.. Lite senare idag, vid ett ungefär så ska jag träffa Emelie så går vi på stan en liten stund. Får se ifall jag får med mig något hem eller om jag ska välja att spara även denna månad. Vi får se helt enkelt! Förhoppningsvis hinner jag också till gymmet i eftermiddag/ikväll. Det kliar i muskerna och kroppen till att träna på gymmet - trots att det är legday idag. Vilket jag inte vanligtvis är så förtjust i, armarna är mer min grej!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Super mumsigt! :D

2015-01-30 @ 13:08:10
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: ɑ n n i k ɑ

SV: tackar så mycket :D

2015-01-31 @ 12:38:56
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback