Dagens träning - legday

Dagens träning gick väldigt bra! Är supernöjd nu när jag verkligen har fått upp motivationen och inspirationen till att förändra min kropp. Tummen upp för det! Dessvärre fick jag ont i knät efter 1 1/2 repetion på seated leg press (min favoritmaskin), så fick tyvärr avsluta då jag hade en repetion kvar. Men hoppas att knät mår bättre tills på måndag igen! Är också riktigt glad att vanliga rygglyft känns bättre, i början gjorde även de ont i korsryggen. Men det har blivit väldigt mycket bättre, så även det är jag tacksam för. 
Imorgon blir det att åka dit igen för att köra cardio, på riktigt.
 
Så här såg det ut idag:
Cardio: 30 min + 2 min cooldown // 3,12 km // incline: 0.0 - 6.4 // speed: 4.5 - 6.8 // -236 kalorier
Leg extension: 21,5 kg // 3 x 12 
Seated leg curl: 28,5 kg // 3 x 12 
Hip adduction: 72,5 kg // 3 x 12 (( + 7,5 kg ))
Hip abduction: 72,5 kg // 3 x 12 (( + 7,5 kg))
Seated leg press: 50 kg // 2 x 12
Standing calf: 25 kg // 3 x 12
Back extension: 47,5 kg // 3 x 12 
Dual pulley pulldown: 21 kg // 3 x 12
Rygglyft: 3 x 12
 
Från i onsdags. Ren spegel osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback