Dagens träning - Armar

Idag körde jag ett gött armpass på ca 30 minuter + 45 minuter cardio. Så kroppen är rätt slutkörd. Hade dock önskat att jag kunnat gå dit och från gymmet as well, men det blåste och regnade alltför mycket så jag hade varit genomblöt innan jag ens kommit halvvägs. Menmen, just därför blev det lite längre cardio. 
 
Såhär såg det ut idag:
Cardio: minuter: 45 + 3 minuter cooldown // speed 4.5-6.8 // incline: 0.0-6.4 // km: 4.55 // -338 kalorier
Front pulldown: 17,5 kg 
Seated row: 24 kg 
Triceps press: 30 kg
Shoulder press: 5 kg
Decline press: 5 kg + 7.5 kg
Lateral raise: 5 kg // 3 x 10
(På alla förutom den sista gör jag 3 x 12 repetioner)
 
Jag börjar märka att träningen och kosten gör stor skillnad. Varje morgon väger jag mig (trots att jag inte litar på vågar till 100%, utan gör det mest för "skojs" skull), men ifall det skulle stämma så har jag redan gått ner ca 2kg. Vilket jag tycker är jättebra även om jag inte ser så jättestor skilland än på kroppen. En stor skillnad som jag har börjat göra - är att inte äta efter kl 20.00 på kvällen oavsett hur hungrig jag är. Min kropp mår mycket bättre av det och jag tror även det är en faktor till att jag har lyckats gå ner i vikt. Någon gång i februari/mars så ska jag försöka knåpa ihop ett inlägg om vad jag äter, hur jag tränar och vad jag tänker kring alltihopa. Vad jag tycker är bra för att märka skillnad och må bra.
 
Då jag inte har några gymbilder, då jag tränade själv så får ni här en bild på min kvällsmat, som jag åt nu när jag kom hem från gymmet. Banan med vaniljyoghurt och honung.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback