Ekat lite tomt

Det har ekat lite tomt här trots att jag faktiskt har flera inläggen i utkast för att publicera när jag inte har något att skriva. Menmen, har man haft en upptagen dag och sådant så blir bloggen lite lidande. 
 
Igår var jag på gymmet, as usual, för att träna igenom hela kroppen. Gick riktigt bra! Har nämligen börjat med tre olika challenges. Abs, butt och plank. Är endast på dag två och mina ben är i princip ihjälkörda och min mage börjar smått närma sig det stadiet as well. 
 
Idag har det varit en väldigt hektiskt dag. Eller jag har i alla fall haft mycket att göra. Skola fram till 11. Stannade dock kvar för att plugga lite och sedan vid halv två sminkade jag Veras modell inför gymnasiearbetet. När det var färdigt åkte jag för att hämta bilen - idag var det nämligen första ridlektionen för Lukas! Han uppskattade det väldigt mycket, men jag hoppas att han börjar lyssna mer för han var lite ur fokus idag. Anyway, när det var färdigt lämnade jag av honom hos Linn för att sedan lämna bilen och åka till gymmet för att köra cardio. Efter det blev det dans. Hektisk men rolig dag helt enkelt! Jag gillar sånt här. 
 
Imorgon blir det lugnare. Ska till skolan vid 10 för att plugga och vid 13 har jag min enda lektion för dagen - vilket är foto och då ska jag fota Joakim. Sista bilden för gymnasiearbetet! Det är lite sorgligt, men jag ser verkligen fram emot det. Kommer bli grymt, jäkla bra! 
 
Här kommer två bilder från när Lukas red. Azlan och Lukas. Hur söta som helst! 

Kommentarer
Postat av: Bengtaria

Så söta! :)

2015-02-04 @ 02:59:33
URL: http://bengtaria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback