Smoothiebowl + äggmacka

 
 
 
En frukost jag åt för väldigt länge sedan, början av juni rättare sagt. En smoothiebowl gjord på björnbär, banan och mjölk/yoghurt och sedan toppad med melon, nektarin och björnbär. Det blev även två äggmackor på det. Så enkelt att göra, men så gott! 
 
Nu har jag jobbat i fyra dagar och även om jag har jätteroligt på jobbet, så är det otroligt slitsamt. Jag är verkligen inte van med att stå upp 8-9h i sträck. Det tar på kroppen - har jätteont i ryggen och i fötterna. Menmen klaga ska jag inte göra, för som sagt - har svinroligt på jobbet annars. Otroligt goa människor och man känner sig redan hemma efter endast några få dagar. 
 
Kommer inte jobba så mycket nu i augusti, då jag är ny. Men det kan hända att jag blir inringd och så länge jag inte har något jätteseriöst inbokad så kommer jag definitvt att jobba. Lite extra cash, erfarenhet och roligt umgänge skadar inte. Bättre det än att ligga hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback