Loreen

 
 
foto: julia möllgård (jag)
utrustning: nikon d90 + tamron 70-300mm f/4.5-5.5
loreen, volvo ocean race
 
Blev lite besviken över Loreens framträdande på Volvo Ocean Race, därav endast tre bilder. Hon sjöng otroligt bra, det kan jag inte förneka men jag tyckte inte att hon tog med publiken. Det var väldigt få engagerade, jämfört med Petter som var på torsdagen (två dagar innan Loreen) + att hon inte var vänd åt oss som stod på vänstra sidan av scen. Det var som att hon inte ägnade någon tid åt oss, så blev väldigt besviken över det.
 
Så, av alla konserter jag varit på så var det faktiskt Loreens framträdande under Volvo Ocean Race som varit sämst. Tråkigt att behöva säga det då hon är en väldigt duktig artist i sig.

Kommentarer
Postat av: ▲ R O B I N N S

Loreen är så grym live! :)

2015-08-06 @ 17:48:50
URL: http://robinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback