Hopptävling på Åby

 
 
 
 
 
 
 
 
foto: julia möllgård (jag)
utrustning: nikon d90 + tamron 70-300mm f/3.5-4.5
hopptävling på åby
 
Har i många år hört om hopptävlingarna på Åby, men har aldrig tagit mig i kragen och åkt dit. Men åkte dit detta året tillsammans med Emilia (var ju trots allt fritt inträde) och det var faktiskt riktigt mysigt! Lite tråkig anläggning bara och det var lite si så där. Men lunchen som serverades var god och värt priset + att allt annat var bra. Så det får ett plus ändå! :)
 
Än så länge verkar det som att jag är ledig, men vet inte om det kommer ändras senare. Är dock väldigt trött, men idag är det många roliga människor som jobbar så skulle inte vara så pjåkigt att arbeta några timmar. 
 
Så, nu tänker jag ta och redigera lite bilder. Så som resten av dessa bilder, Danmark-bilder, min kusins häst och Timbuktu. Har inte haft så mycket tid då jag varit så fruktansvärt trött, hahah. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback