Dag 2 på jobbet

Godmorgon! 
 
Idag väntas dag två på jobbet. Från igår till imorgon jobbar jag endast tre timmar med hjälp av handledare. Trots att jag än så länge bara har jobbat en dag (tre timmar) så trivs jag redan! Så himla underbara personer, snälla och hjälpsamma. Så, jag tror nog allt att jag ska klara av att jobba där. 
 
Ikväll blir det däremot att träffa Emilia och vi ska troligtvis käka take away och bara prata. Helt enkelt bara umgås. Kommer bli så mys! Tar troligtvis med mig min kamera och fotar lite, det är trots allt Kulturkalaset just nu så lite roliga bilder kan det nog bli. Men vi får se ifall jag orkar bära med mig kameran eller inte, hahah. Har i alla fall lite bilder från Timbuktu från i tisdags, så de kommer upp så fort jag har tid! 

Hur som haver, ville bara uppdatera er lite. Nu ska jag ta en snabb dusch, sen käka lite lunch och sist men minst packa. 
Fyra senaste från min mobil
Messy hair // Timbuktu // En cider på Bar Himmel // Ut på tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback