Träning - armar

 
 
Igår stod det armar på träningsschemat. Triceps, biceps och bröst blev det. Så småningom kommer jag även dela upp det så att det blir biceps/bröst och triceps. Men det kommer att komma! Testade även en ny övning; andra bilden överst & första bilden nederst, triceps. Brände gött i armarna efter det kan jag säga! 
 
Så här såg det ut:
 
Biceps:
Front pulldown; 22,5 kg
Seated row; 33 kg
Biceps i cable-motion maskin; 15 kg
 
Triceps:
Triceps press; 37,5 kg
Triceps i cable-motion maskin; 15 kg + 20 kg
 
Axlar:
Shoulder press; 12,5 kg
Lateral raise; 7,5 kg
Axlar med frivikt; 1 kg
 
Bröst:
Decline press; 10 kg
 
(Jag gör 3x8 i varje maskin, bortsett från triceps & biceps i cable-motion där gjorde jag 5x8)
 
 
Idag blir det bara denna uppdatering då jag, mamma och syster ska till Ullared. Kommer förmodlingen vara där större delen av dagen. Har dock inte så mycket jag ska köpa, utan flera saker jag tänkt är till balen. Typ skor och lösögonfransar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback