New in

 
 
I onsdags var jag på mingelfest för den nyöppnade FACE-"butiken" i Frölunda torg. När vi gick därifrån så fick vi ett rabattkort på 20 % där och i fredags åkte jag, min syster (som också var med på mingelfesten) och mamma till Frölunda torg för att titta in den nya butiken samt utnyttja rabatten. Fick därför läppstiftet för billigare pris! Hur perfekt är det inte att den heter "Summer"? Nu när sommaren börjar närma sig! 

Borsten och torrshampoo:t var på extrapris på H&M. Verkligen perfekt då jag var i behov av shampoot samt att jag tittat in den borsten väldigt länge. Så jag tyckte att jag gjorde flera bra kap.
 
__________________
 
Har haft fullt upp de två senaste dagarna. Dessutom glömde jag kameran när jag åkte till pappa, så blev inga bilder där heller, annars skulle det ha kommit upp en bildbomb. Men nu ska jag iväg till gymmet och senare i eftermiddag/kväll så ska jag träffa några kompisar; stan, middag och bio står på schemat. Mys! Tar troligtvis med mig kameran för att fota lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback