Träning - 26/9, legday

Datum: 26/9
Tid start: 15:50
Tid slut: 17:05
Motivation: 7 av 10
 
Cardio: speed 5.0-6.5 // incline 0.0-6.4 // 15min + 3min cool down // 1,64km // 118cal
Leg extension: 21,5kg x 12 x 3
Seated leg curl: 24kg x 12 x 3
Seated leg press: 47,5kg x 12 x 3
Hip adduction: 67,5 x 12 x 3
Hip abduction: 65 x 12 x 3
Standing calf: 25kg x 12 x 3
Dual pulley pulldown: 21kg x 12 x 3
Rygglyft: 12 x 2
Nedre mage: 12 x 3
Snea situps: 12 x 2
Vanliga situps på pilatesboll: 12 x 3
 
Kommentar: Träningen idag kändes väldigt bra och jag är nöjd med det jag gjorde! Kunde höja vikterna på hälften av övningarna. Kunde gjort det på alla, men valde att inte göra det p.g.a. vissa saker. Men över lag kändes det väldigt bra. Härlig träningsvärk i ljumskarna, mage och förhoppningsvis benen imorgon. Det känns gött att vara backontrack, efter ett år av on-and-off träning. 
 
En shake slank ner efter träningen - denna gång med mjölk, thank god. Och har nyss ätit toast och druckit juice. Nu ska jag se ifall jag kan följa Idol på datorn eller om jag får vänta tills imorgon för att se det. I vilket fall som helst så kommer det att vara en lugn fredagskväll. I morgon däremot blir det troligtvis lite mer fart, men mer om det imorgon!
Ni får en arkivbild på en väldigt god lunch jag åt för ett tag sedan, mmmh! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback