Helsingborg

Ett välmående senare och två konserter rikare. I fredags så var jag och Louise i Helsingborg för en liten roadtrip! Riktigt mysigt var det! Tanken var att hinna ner till Panda da Pandas uppträdande, men efter lite förseningar så missade vi honom tyvärr. Men inte deppade vi för det när vi fick ett grymt uppträdande av Mando Diao. Och vi hann även se Elliphant. Så vid klockan fyra på lördag morgon låg jag i sängen igen för att sova. Och det har ju satt sina spår. Vaknade förkyld på fredagmorgon och halvt febrig på lördagmorgon. I söndags mådde jag bättre, men fortfarande inte helt 100. Idag däremot mår jag bra bortsett från lite kliande hosta och nästäppa. Men det var helt klart värt det! Riktigt roligt var det och en sådan sak måste göras om. 
 
Så för ovanligheternas skull så får ni en film! Lite roligt så där med variation, right? Bilder från Elliphant och Mando Diao kommer att komma upp här i dagarna :) Likaså resten av Daniel Adams-Ray, Panda och Kim Cesarion! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback