Halvkass bloggning

Bloggningen har inte riktigt legat på topp det senaste, men jag ska försöka bättra mig! Igår var jag upptagen från morgon till kväll - skola, nagelfix, frozen yoghurt med mamma, kusin och bror, tåg till pappa, restaurang, filmmys, sova. Ja, ni förstår ju. I vilket fall som helst så är det väldigt roligt med såna dagar. 
 
Och det jag skulle göra igår var att fixa mina naglar hos min kusin som går en nagelterapeut-kurs här i Göteborg. Och hon är verkligen hur duktig som helst och jag är såååå nöjd! Har tidigare gjort gelenaglar hos henne när hon var egenlärd men nu gör hon akrylnaglar istället eftersom det är det de lär ut på kursen. Och trots att hon bor utanför Karlstad så ska jag, så ofta jag kan, åka upp och fixa mina naglar hos henne. 
 
 
Vinröd/mörkröda naglar och en nagel med inborstat glitter. 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Grymt snyggt! :D hoppas du får en riktigt härlig helg :D

Svar: Tack så mycket! Får önska dig en trevlig helg också :D
Julia Möllgård

2014-09-06 @ 09:38:33
URL: http://oslofru.com/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Snygga naglar!

2014-09-06 @ 12:04:58
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback