Fitnessguru.se

Beställt lite från fitnessguru.se nu ikväll. Blev en stor burk med proteinpulver och sedan fem portionspåsar eftersom som hade svårt att bestämma mig för vilken/vilka jag skulle testa. Vilka smaker jag beställt får ni se när dem kommer. Blev dessutom en shaker och en workout log-bok. Perfekt för mig som gillar att anteckna och gärna hålla koll på träning och så. Är riktigt pepp på att få testa dessa produkter och jag hoppas att de smakar gott. 

Känns perfekt att beställa det nu när jag har nytt gymkort och verkligen börjar känna mig taggad av att börja träna igen! Dessutom ska jag försöka hitta nya träningskläder också så att det blir ännu roligare, iihhh. Jag är taggad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback