Face of the day

 
 
Sitter just nu i soffan och har precis tittat klart på en Disneyfilm samtidigt som jag ätit en supergod lunch! (Bild på det kommer upp ikväll). Och nu ska jag ta och göra en färdig en engelskauppgift som ska vara klar ikväll. Är nästan helt färdig då jag gjorde det mesta under lektionen. Gjorde även färdigt svenskatalet idag, med andra ord pratade färdigt det på lektionen och det gick väl helt okej! Det är dessutom en uppgift som passar även här - så funderar på att lägga upp den. Det är ett ämne jag gillar väldigt mycket och som ni också märkt. Så jag tror inte att ni skulle bli besvikna. 
 
Nej, nu får jag ta och börja så att jag blir färdig. Ska dessutom läsa NK-grej och göra någon uppgift till det. Samt börja lite på en historialäxa. Så det är en del att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback