Dagens träning 24/9

Datum: 24/9
Start tid: 16,03
Slut tid: 17.10
Gym: X
Motivation: 9 av 10
 
Cardio: 15min + 3min cool down // 1,55km // incline 0.0-6.5 // speed 5.0-6.0 // 108 kal
Front pulldown: 17,5 x 3 x 12
Seated row: 21,5 x 3 x 12
Triceps press: 25 x 3 x 12
Shoulder press: 5 x 3 x 12
Decline press: 5 x 3 x 12
Snea situps: 3 x 12
Nedre mage: 3 x 12
Situps på pilatesboll: 3 x 12
 
Kommentar: Tycker att passet idag var bra, men väääldigt segt. Kändes knappt som det tog någon tid. Men trots det så kändes det skönt. Lyckades på vissa maskiner öka vikten lite, vilket kändes väldigt bra! Då märks det att man faktiskt tränar och blir stakare. Så det var ett stort plus! Så på fredag blir det ben och jag hoppas att det kommer kännas lika bra. 
 
Försökte mig också på att dricka en proteinshake med vatten, men det var inget för mig. Så hädanefter kommer jag att endast köra på mjölk. Kommer att skriva recension på pulvrena och det så fort jag har testat det ett tag osv. 
 
 
 
Till middag blev det köttgryta med ris samt en celsius! Perfekt. Nu ska jag ägna resten av kvällen till plugg, eller i alla fall någon/några timmar, fram tills min kusin kommer hem i alla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback