Simning

Var och simmade idag och herre min gud vad skönt det var! Detta kommer jag att försöka göra 2-3 gånger i veckan. En perfekt konditionsträning och förhoppningsvis att jag kan bränna lite extra kalorier samt fett. I vilket fall som helst så simmade jag i drygt 30 minuter och det resulterade i 700 m. Vilket jag tycker är väldigt bra för att vara första gången.
 
Förövrigt så har denna dag känts som en bra dag. Städning, plugg och träning. Perfa! Blir troligtvis samma upplägg imorgon, kanske tar en sväng till stan ifall någon vill träffas och förhoppningsvis blir det dans på kvällen. Annars sticker jag nog till gymmet istället. 
Ni får en bild på mig från några veckor sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback