Teatersmink

Har ett kommande projekt som kommer att innehålla väldigt detaljerade sminkningar. Så nu har jag beställt fyra olika fetsminks produkter (svart, vit, mörkröd och blodröd/lila) och flytande latex. Det enda som fattas nu, som jag kommer att beställa senare är blodpasta. Det är ett slags tjockt blod som ger mer textur.
 
Är väldigt taggad inför detta projekt, så det kommer att komma bilder på det. Men det är först i januari som jag kommer att fota. Nu i december är det mer övning osv så att det blir realistiskt när jag väl kommer att fota det. Det får absolut inte se fejk ut, då det kommer att bli ett stort projekt och idén är rätt så allvarlig. Jag kommer fota sådant som faktiskt kan hända i verkliga livet.
Väldigt snabbt ihopklistrad bild! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback