.

Har under en halv vecka velat spela in en haul/sminkvideo till er, dessvärre har kameran typ lagt av. Det står ERR(or) uppe i ena hörnet och jag har ingen som helst aning om vad som hänt? Har visserligen inte tagit mig tid till att leta heller eftersom de senaste två dagarna har gått åt till en familjedag samt träffat extremt saknad kompis.
 
Men lite retligt är det allt när jag verkligen har velat spela in en video samt fota. Menmen, löser det sig inte så får jag ta med den till skolan och fråga där. 
 
Hur ser dagen ut idag då? Inget speciellt kommer att hända. Ska få undan lite mer plugg, ha en liten spa-dag, titta på film + serier och välja kläder tills imorgon. Så kommer ha en riktig slappdag. Men det ska bli skönt ändå, imorgon börjar ju skolan igen och första lektionen är redan fylld med ångest. Ush. 
 
Sminkade mig för skojs skull igår kväll/natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback