Läs bloggen ikväll igen - why?

Ikväll kommer det komma upp ett långt inlägg ang. min träning och kost och vad jag ska börja/fortsätta med att göra. Som ni kanske märkt så har det stått stilla med träning och kost. Så om ni kikar in här ikväll igen så kommer ni kunna läsa om varför.
 
Nu däremot så ska jag packa lite och göra mig iordning för att åka till pappa. Ska jobba där imorgon under Mors Dag. För tillfället känner jag mig inte alls pepp på det, tyvärr. Men får ju pengar för det så det är jag tacksam för! Jag ska ju trots allt till Stockholm om en vecka, så då är det bra att ha lite extra i plånboken, right? Annars gör jag inte så mycket mer än att lyssna på gamla låtar som ger mig nostalgi-känslor. Bästa! 
 
Britney Spears - Toxic är verkligen en gammal nostalgi låt för mig! Åh. Minns verkligen hur mycket jag gillade den. Har ni några typiska gamla låtar som får er att tänka tillbaka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback