Körskola, sushi & stan

Efter nästan två månader så ska jag till min körskola igen, åhh. Har faktiskt saknat den lite! Ska följa med Emelie dit så att hon får titta och även prata lite med dem osv. Få lite mer info än vad jag har gett henne. Tror det kommer bli riktigt bra. Sen ska vi käka sushi, längesen nu! Och därefter blir det stan en snabbis - trots Ullared och extremt mycket shopping i London så har jag lite smått kli i fingrarna nu. Vet inte riktigt än vad det blir, men det återstår att se. Vet förövrigt att jag sa att jag skulle filma en haul om Ullared, men har tyvärr inte haft tid och så. Men det är trots allt en fotoblogg, hehe. 
 
Nu ska jag göra mig i ordning samtidigt som jag lyssnar på hög musik. Härligt! 
Godaste som finns!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Kan inte du lägga upp Ullareds-haulen snart? <333 Älskar din blogg! :) <3

Svar: Har inte haft tid att göra den nu i veckan, men kanske kan fixa ihop någonting idag. I värsta fall så får det bli bilder! :) Tack så mycket, vad glad jag blir! :)
Julia Möllgård

2014-05-09 @ 13:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback