Klipptid

Finally säger jag bara! Nu har jag äntligen klipptid nästa vecka. Ska bli så skönt att klippa av några centimeter av håret. Även om jag verkligen älskar längden nu (trots att det är lite för långt) så känner jag att topparna är lite för slitna. Vill ha ett fint, fräscht hår till sommaren. 
Andra saker jag gjort idag är: fräschat upp mina lockar, käkat frozen yoghurt, haft NP i engelska, hämtat ut tågbiljetter och saknat ett x antal personer. 
Fler saker jag ska göra idag: äta, titta på talang, titta på csi och måla naglarna.
Saker jag borde göra: plugga.
 
Så där har min dag sett/ser ut. Inget märkvärdigt egentligen, men det var ett tag sedan jag uppdaterade - känns det som. Men inspon är inte hög och dessutom är min energi också 0. Är verkligen trött dygnet runt, spelar ingen roll hur länge jag sover. Anyways, det ändras väl så fort jag har fått lov eller så fort allt pluggandet är över. Vi får helt enkelt se. 
 
Dessutom har jag sådan lust att åka ut och fota. På en helt annan plats. Med någon helt annan person. Så att jag kan utvecklas. Skulle verkligen vara så himla roligt! Men vi får se hur det blir med det. Om du bor i Göteborg och vill bli fotad - hör av dig! Eller har du bara någon bra idé vart man skulle kunna fota snygga foton så hör av dig då också. En nästintill ödelagd ladugård skulle vart fräckt! :) 
 
Mitt hår just nu. Älskar't! 3h tog det, men åhh. I'm in love. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback