JAG ÄR HEMMA

Nu är jag hemma igen efter en allt för bra helg i Stockholm. Om jag orkar/vill så ska jag fixa en video där jag pratar om helgen. Hoppas att det kommer uppskattas ifall jag gör det. I alla fall så kan jag ju säga att helgen tog slut alldeles för snabbt, hade velat stanna kvar där ett bra tag till, trots att jag inte är allt för förtjust i staden då det ofta är väldigt stressande. Dock var det bra denna gång. 
 
Jag kommer att berätta mer om konserten osv. en annan dag. Nu är jag väldigt trött och ska därför gå och lägga mig så snart som möjligt. Upp hyfsat tidigt imorgon för att hämta hem katten. Åh vad jag saknat min lillfis! 
Så länge får ni en bild från när vi stannade i Hallsberg. 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Härligt :)

2014-05-31 @ 22:38:04
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback