Hoppträning idag

Idag står hoppträning på schemat och om en timme ungefär så sticker jag iväg för att hämta bilen. Najs. Hoppas på en gosig häst och att jag lyckas sitta kvar i sadeln idag, längesedan jag gjorde det. Hahah. Lyckas alltid trilla av, så ingen bör bli förvånad.
Anyways, filmade en snabb HAUL förut, men inte hunnit redigera den än, gör det antagligen imorgon. Dessutom ska jag försöka få börja med resten av London-bilderna, fototräffsbilderna osv. Men har som sagt inte haft någon lust till att redigera, så därav den väldigt sena uppdateringen med det. Hoppas ni överlever lite till.
Ska även hinna med en datorfri dag, och försöka få med mamma ut och fota. Måste börja på min montagebild - snarast. 
Nu ska jag ta någonting att äta, titta på lite Criminal Minds innan jag byter om och sticker iväg. Kram på er!
Fick bli en webcam-bild. Har nya klänningen på mig också, mer får ni se i HAULen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback