Datorfri helg

Nu är jag påväg till Stockholm! ÄNTLIGEN. Och just därför kommer jag låta datorn vara kvar hemma. Skulle gärna vilja ha med den, men känner samtidigt att jag måste låta ögonen och huvudet vila från datorn. Har suttit allt för mycket det senaste! Så även om det varit lite kass uppdatering det senaste, så vet ni nu denna helg varför. Men på söndag blir det som vanligt igen :)
 
Förövrig så är det endast 1 dag och några timmar (!!) kvar innan jag får se Miley. Alltså det är sjukt och jag vet inte riktigt vad jag känner. Är så himla taggad och jag är bara så himla uppspelt. AAHHH! Jag har i alla fall nu lånat en kamera från skolan (canon G11) så att jag kan ta bilder under konserten, eftersom man inte får ha med systemkamera. 
 
I alla fall, nu vet ni hur det kommer ligga till. Fast jag tror ändå ni inte har missat det, hahah. Hoppas ni får en väldigt trevlig kristi himmelsfärds helg, för det ska jag ha! Hare gött, peace out!
 
Bilder från igår.

Även katten är på annat ställe. Nämligen katthotell, hur gulligt är inte det?! Dör söthetsdöden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback