Blandad kompott

Är nyss hemkommen från ridningen. Hoppning på terrängbanan stod på schemat och för (nästan) första gången kände jag mig riktigt nöjd efter en hopplektion. (Notera: inte hoppträning som jag gör på fredagar). Så jag är nöjd. Imorgon väntas även hoppträning och även det på terrängbanan, så jag hoppas att jag får min plutt som jag även hade idag.
 
Annars så har dagen flytit på. Hade matte nationella som gick hyfsat. Kunde ha gått mycket bättre, menmen! Solen har skinit, vilket har resulterat i lite färg. Invigde min blåa, korta klänning på riktigt. Och som sagt, lyckad ridlektion. Jag fick även tillbaka mitt dressyrprotokoll - slutade på en 8 i medel, (maxet var 10), så jag är nöjd även där! Lite småmissar blev det, men det fixar vi till nästa gång! 
 
Imorgon ska jag in till stan för att leta kläder. En kjol och en klänning från H&M är jag ute efter. Känner att jag börjar gilla det, så hoppas att jag hittar dem. 
Hoppas att kjolen finns i butik, för tyvärr var den slutsåld på hemsidan. Klänningen är i alla fall to die for. Simpel och så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback