Mot skogen

Testade min "ute-tränings-jacka" som jag köpte förrra året, samtidigt som jag köpte mina svarta träningsleggings. Men eftersom jag har tyckt att den suttit åt alldeles för mycket så har jag inte använt den, pga. dåligt självförtroende. Men, som jag sa så testade jag den nu och den sitter inte alls lika åt som den gjorde då! Lyckan alltså. Då vet jag att jag gör någonting rätt i alla fall. Så eftersom jag har lite ont i ryggen, så ska jag ta en powerwalk i skogen istället för att gå på ett hårt löpband på gymmet. Därefter ska jag göra lite situps och annan träning här hemma. Tror det blir perfekt. Ska bli skönt att komma ut och gå, andas frisk luft istället för svettig gymlukt. 
Efter det blir det plugg, ska börja skriva på min bildanalys (på riktigt). Redovisning nästa vecka nämligen. Sen får vi se ifall jag gör någonting mer :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback