Dag 81 - Detta är jag beroende av

Något jag är beroende av är mat och dricka. Jag menar, skulle jag inte vara det så skulle jag i princip vara död. 
----------------------------------------------------------------
Skämt åsido. Men jag tror faktiskt inte att jag är beroende av något, alltså det finns inget jag verkligen måste ha för att vara "lugn". Men såklart känns det lite om jag inte använder mobilen, datorn eller kameran på ett tag. Men det är sånt jag kan leva utan en längre period utan att jag tar skada. Sen så är det ju lite jobbigt också om jag inte får lyssna på musik. Och tuggummi, fast det lever jag utan lite då och då, när jag glömmer köpa (vilket är rätt ofta nuförtiden...) 
Men som sagt, jag kan inte säga att jag är beroende av något eftersom jag faktiskt kan leva utan det jag nämnt ovan. 
Arkivbild. Dessutom är det en gammal bakgrundsbild, nu har jag en mycket snyggare på henne ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback