Dag 73 - Min högsta dröm

- För det första får jag be om ursäkt för den extremt dåliga uppdateringen! Har inte suttit vid datorn idag speciellt mycket och därför har jag inte hunnit blogg - 
 
Min högsta dröm för tillfället är att kunna leva som fotograf. Gärna väldigt varierande - utomlands, Sverige, konsert, porträtt, landskap, you name it. Men framför allt vill jag leverera grymma konsertbilder och även porträtt/mode-foto. Men utöver detta så är även en träff med Rihanna en stor dröm. För precis som jag sagt flera gånger innan så är hon en stor artist och person för mig, en förebild som har varit det i flera år. Att få träffa henne och dessutom få prata med henne skulle vara så jävla amazing! Förlåt för svordomen, men det skulle vara så himla underbart.
Men jag har så många drömmar, men dessa är de jag kommer på nu. Och det är ju inte så dåliga drömmar, ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback