Dag 63 - En tråkig video

Oh god. Jag kommer verkligen inte på någon tråkig video som jag har sett. Är ganska lättroad och tycker om det mesta som visas på youtube/instagram/vine/facebook etc. Men något jag aldrig har förtstått och som nu även är lite ute, är väl dessa öl-nomineringarna. Svintråkiga att titta på. Men eftersom jag inte vill lägga upp någon här och  som jag förövrigt inte tror finns på facebook? Så lägger jag därför upp en låt istället :)
 
Älskar Maskinen! Har haft ett upphåll på några månader, då jag inte alls lyssnat på dem. Men nu är det tillbaka igen och jag lääängtar tills dem släpper nytt album. Detta är i alla fall en gammal låt från albumet Boyd 2 men. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback