Bio + update

Var på bio efter skolan idag med Felicia, såg filmen Frozen. Har länge velat se den och har dessutom hört massa bra om den. Och jag kan inget annat än att hålla med, en väldigt underbar film var det!
 
Förövrigt så fick jag även en kommentar som löd "varför skriver du inget om att du tagit körkort?". Och det har jag faktiskt inget svar på. Trodde att jag hade nämnt det, men nu när jag fick den kommentaren så stämmer det att jag faktiskt inte sagt något! Men då berättar jag det nu istället: i onsdags, samma dag som jag fyllde år, så tog jag även mitt efterlängtade körkort! Jag är så himla glad och stolt över mig själv. Dock känns det inte så mycket än att jag har mitt egna körkort, eftersom jag inte har fått det än, utan det kommer förhoppningsvis nästa vecka. Har inte heller hunnit köra så mycket, förutom igår då jag körde och lämnade bilen själv efter ridningen. Så roligt! När jag kom tillbaka efter uppkörningen och fått ett godkänt så var det så himla svårt att sätta ord för hur underbart det var. Dessutom hade jag ingen nära vän/familjemedlem som jag kunde vara glad med dirket efter, eftersom ingen visste att jag hade uppkörning då. Dock hade några av dem sina misstankar. Nu vet ni i alla fall hur det ligger till, även om ni antagligen skulle få läsa om det i nästa vecka! :)
Bild från Z Motor & Trafik's facebook sida. Jättebra körskola! Bor du i Göteborg så rekomenderar jag denna starkt. Tagen direkt efter godkännadet. Perfekt dag - 18, körkort, fint väder, middag med pappa och bror och fika med fin vän. Bättre kunde det inte bli, eftersom det var på en onsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback